fredag 17 augusti 2012

Nu är det fredagsmys ♫ ♪

En sjudagars arbetsvecka är nu slut och det känns verkligen hur skönt som helst.

Och vilken dag det har varit. I was on fire! Tror att detta var bästa dagen jag haft sedan jag började nya jobbet i januari. Känns hur kul som helst. Fasen vad bra jag är :)

Nu är det snart dags att kolla på Wipeout med Lillkillen. Han älskar att kolla på familjeunderhållning med hela familjen och i brist på annat är det Wipeout som gäller på fredagar. Under veckan vill han väldigt gärna vara uppe och titta på Halv åtta hos mig, men det är ju sånt som vi brukar förhandla om... Fast jag tror att det är nästa vecka som en tidigare kollega är med från Borås och då måste vi ju bara kolla.

Tja, vi får se om syrran kommer men grillning blir det i vilket fall och det ser ut som om det finns chans för bad också. Hoppas verkligen att det blir fint väder nu när man är ledig.

Jag önskar alla en underbar helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar