fredag 31 augusti 2012

Dags att baka

Hade jag haft en telefon hade jag kunnat ta kort på bakningen..
Samtidig som jag skriver så tänker jag på hur konstigt det låter även om jag vet att alla fattar vad jag skriver. Mellans telefon gick att laga, men det gick inte på garantin så nu har jag gett henne min telefon och hoppas hoppas att telefonen jag tänkte använda svarar på lite ström så att den går att använda. Hoppas hoppas för en telefon är rätt så nödvändig i dena världen vi lever i idag.

Hm, har testat och det var fel sorts laddare. Men jag hittade i alla fall en mobil med en gnutta batteri kvar så att den fortfarande lever kl ett. Jag väntar på ett samtal då nämligen...

Men jag får ta och bege mig till Clas Ohlson o köpa en ny laddare helt enkelt.

Nu är jag klar med förrätten - Löjromscheesecake. Gjorde den i individuella formar med plastfolie så att jag kan lyfta upp dem före servering. Rena "Halv åtta hos mig "det här :)
Kanske blir det foton till i morgon, vi får se vad tekniken tillåter.

Nu ska jag snart hoppa i duschen för att åka till jobbet. Pengar pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar