torsdag 30 augusti 2012

Stressa är inte bra..

Oj vad hektiskt livet blir ibland

Man hinner liksom inte med alls. Den här veckan har jag skurit ner på en hel del.
Matlagning har bytts mot hämtmat, lektid med Lillkillen har blivit TVtid tillsammans :(
Träning har skippats utan dåligt samvete för jag har haft en hemsk förkylning, och idag blev det inte någon lunch för den spenderade jag med att vara på banken med Stora så att hon kunde få ett eget konto. Det var naturligtvis bara roligt och jag köpte med lite mat att äta vid skrivbordet men det ringde ju för sjutton non stop hela eftermiddagen efter det.
Dessutom slank en chokladkaka med..... Dumma dumma mig :)

Nu har jag kollat lite recept till Löjromscheesecaken jag ska göra imorgon till på lördag. Stackars Sambon får åka land och rike kring i morgon och handla allt som behövs till på lördag. Vin, kräftor, västerbottensost, baguetter o en massa dekorationsgrejer. Jag skulle har hjälpt till men var tvungen att ta ett kvällsskift i morgon kväll så det blev omplanering.

Nu har det blivit lite fart på planerandet av vår trivselkväll med arbetskollegorna nästa vecka. Nu blir vi tolv stycken i alla fall och det ska verkligen bli kul att träffa alla utanför jobbet där man hinner med ett två minuters samtal lite då och då. Kul kul!

Nix, nu måste hunden ut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar