onsdag 28 november 2012

Mitt i veckan

Vet att jag kanske borde ha vilat mer i helgen, och att jag kanske borde  ha gått och lagt mig tidigare igår, men visst är det en ond cirkel. Är man trött vill man ha lite egentid på kvällen och då borde man ju gå och lägga sig istället... Trött trött trött

Sitter och kollar på Play och nu slog det mig att det var programmet om William Petzll ikväll och nu har det redan börjat. Nu får jag vänta för jag vill se hela programmet och inte missa något. Sån tragik :(

Nutill något trevligare. Nu är det snart advent och julen står för dörren. Jag har ett jättebra schema nästa månad så jag kommer att hinna med både julstök och pepparkaksbak. Till och med några besök till gymmet. Jag har skrivit in mig på Onyx så jag hoppas att det är bra. Ska boka ett intro och lägga upp en bra plan för min träning. Kul.

Nu ska jag kolla lite mer Play innan sambon kommer hem. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar