söndag 6 januari 2013

Inte lika lätt

Visst, jag körde tjugo minuter på cykeln och visst jag gjorde mag o rygg-övningar men jag sneglar väldigt mot kylskåpet nu..... Tänk om en vecka när vi börjar med GI. Jag längtar nåt vansinnigt efter kött kan jag tala om. Kött, sallad och en god sås och kanske råris till det. Mmmmm

Lillkillen är på ett hemskt humör. Kan vara att han inte fick sitta mer vid datorn idag....
Han hade fortfarande på sig pyjamas och jag bad honom sätta på sig kläder men det blev nåt galet med strumpan som bara förvärrade det hela. Jag sa att jag gärna hjälpte honom men då skrek han
- Jag är kissenödig. OCH DET ÄR DITT FEL!!!

Inte lätt att vara förälder alltid :)
Men så kom han tillbaka från toaletten som en solstråle. Och satte på sig kläderna själv. Ibland undrar man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar