måndag 7 januari 2013

Måndag morgon

Gick upp 05:30 och satte mig på cykeln. Kan väl inte säga att jag var så himla entusiastisk men i alla fall.
Oförändrad vikt men det får man ju ta. Jag åt säkert för lite igår. Gick och vilade vid två eller nåt och vaknade kvart i sex på kvällen. Då var jag inte hungrig och åt faktiskt inget mer den dagen. Glömde att ta detox-kuren igår när jag gick och la mig, och jag glömde att ta morgondosen nu i morse. Jag får väl se dagen som en parentes....
 
Nu är det dagtid hela veckan på jobbet och det betyder rutin. Jag älskar rutin. Om jag kör cykling på morgonen känns det som en bra start och inte så mycket annat kan gå fel eller hur. Hemma i mänsklig tid så man hinner vara med familjen är inte heller så dumt.
 
Nä. vad säger ni, dags att jobba??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar