måndag 20 januari 2014

Minus fem kilo

På tre veckor har jag nu gått ner 5.3 kilo. All träning och äta 16:8 måndag till fredag med LCHF har gett resultat.  På helgerna äter jag två bars och nåt litet som en köttbit eller ett ägg.
Träning lördag och söndag i form av spinningpass, sen indoor walking på onsdagar.  Däremellan är det promenader med tjejkompisarna och alltid en kort 20 minuters promenad på lunchen.
Joråsåsatt, det ger ju lite resultat.

Nu ska jag verkligen verkligen försöka att gå ner under 80 kg innan 1 februari. Det kommer verkligen att bli svårt, men jag ska ge det en bra match.

Idag har vi tid hos astmasköterskan så att Lillkillen och jag kan få lite mer information om hur vi ska förhålla oss till alla mediciner och hur länge han måste vara hemma från skolan osv. Känns skönt att få lite mer på benen. Mellan hade också astma när hon var liten men det var ju ett tag sen och hon fick det pga att vi bodde i ett hus med mögel i badrummet. Det försvann så fort vi flyttade vilket naturligtvis var jätteskönt.

Innan sköterskan blir det en kaffestund med granntjejerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar