måndag 6 januari 2014

Resultat

Måndag betyder invägning!
-3.3 kg var ju inte helt fel under första veckan. Från 1 januari till idag så jag är rätt nöjd, men jag vet samtidigt att det är lättast att gå ner i vikt i början.
Jag tappade dessutom 4cm runt midjan och 3cm runt höften. Helt sjukt vad fort det går.

Idag kommer jag att laga mat för den närmaste veckan. Det blir tyvärr väldigt enformigt kycklingfilé och lax. Detta styckfryser jag så att jag alltid har mat i frysen till både lunch och middag.
Till detta blir det broccoli och aioli.

Självklart kan jag ju äta annat med men jag vill aldrig känna att jag är döhungrig och måste ha mat NU utan att det finns.
För mig är det a och o att vara förberedd. Annars blir det alldeles för lätt att lura sig själv att falla dit.

Idag ska vi ut och handla dessutom. Det ska tydligen bli kallt i slutet av veckan och Lillkillen behöver nya långkalsonger. Får väl se om det blir nåt mer.  Mellan vill ha nya vinterstövlar men deg får nog bli nästa helg. Orkar inte riktigt köra till Visko idag.

Dags för morgonens squats och armhävningar 10 +10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar