söndag 5 januari 2014

Upplägg

Så här har jag planerat resten av januari.

Vardagar kör jag och tjejerna 30 squats, 30 armhävningar och plankan så länge vi orkar. Squats och armhävningar delar jag upp i tre delar, morgon eftermiddag och kväll.

Sen kommer jag ta ett pass under veckan på Friskis, indoor walking eller body pump plus att jag kommer försöka få med mig nån på kvällspromenad nån kväll med.

På helgerna kommer jag och sambon att köra spinningpass lördag och söndag och förstås nån längre promenad.
Vi tog faktiskt en promenad i regnet innan hockeyn började ikväll.

Maten kommer att vara LCHF och jag kommer att köra 16:8 dvs jag äter lunch och middag. Det nya för mig är att jag måste komma ihåg att dricka vatten på jobbet och inte bara te hela tiden.
Förresten kom jag just på att jag ska se om jag inte kan få med mig nån på lunchpromenad under veckan också.  Vi har en käck liten runda som tar 20 min.
Peppad? You bet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar