lördag 4 januari 2014

Spänd förväntan

Jag vet inte hur jag lyckades men jag sov till halv nio idag. Jag som brukar vakna vid sex halv sju på helgerna, är detta en ny trend måste jag säga att jag är väldigt nöjd. Resten av familjen sover fortfarande så jag har smugit upp och sitter i vardagsrummet och väntar på att resten av familjen ska vakna.

Kl 11.15 idag ska jag och sambon gå på spinningpass. Jag är verkligen så förväntansfull. Jag ser fram emot att få svettas ordentligt.

Annars har jag träningsvärk efter alla olika armhävningar, squats och crunches men jag behöver röra på mig mer än bara promenader känner jag.

Hela projektet att gå ner i vikt gör att jag känner mig så himla förväntansfull. Tänk att jag nu kan ändra på hela mitt liv. Ändra hur jag ser ut, hur jag mår, och hur mycket friskare jag kommer att bli.
Är inte det rätt så fräckt? Det ligger i mina händer och det enda jag behöver göra är att röra på mig och äta bra mat.
I've got the power :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar