torsdag 23 augusti 2012

En vanlig dag

Idag har varit en helt vanlig dag. Inget fel på det.
Jobbar lite mittemellan 11 -20 så sovmorgon och kommer insläntrande när alla ätit och Lillkillen är nattad.
Måste påminna dem om att spela in Halv åtta hos mig så att jag får se om Robert vinner ikväll. Det vore ju toppen när man nu för en gång skulle "känner" en som är med.
 
 
Nu blir det jobb hela helgen men det gör väl inte så himla mycket för då kan jag i alla fal fortsätta att vara duktig och fortsätta att gå ner i vikt. Fast jag är i alla fall ledig lördag kväll och jobbar kväll söndag så jag får ha en skön och långsam söndag morgon hemma. Inte helt fel i alla fall.
 
Mellan har haft med sig kompis hem ifrån skolan flera dagar och det känns ju jättekul. Lillkillen är alltid förstjust i alla kompisar som kommer och hälsar på men igår var han för söt när han frågade och det var samma tjej som hälsade på dagen innan.  
- Är det Mellans guldiga kompis? 
Barn är för söta när de ska beskriva någon med annan hudfärg. Oftast var det  - hon som är brun, mamma! Nä rman inte visste vem hon pratade om.
 
Ja ja, här sitter jag o svamlar. Dags att jobba på lite istället.
 
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar