fredag 24 augusti 2012

Nu har en del fredag...

Dag två av fem på jobbet, måste erkänna att jag har blivit lite veckovill eller vad det heter och hade inte riktigt koll på att det redan var fredag. Är hemma kvart över nio ikväll så med lite tur är Lillkillen fortfarande uppe så jag hinner mysa lite med honom. I morgon slutar jag fem så det blir ju som en vanlig dag fast med mys o gott till kvällen :)

Solen skiner och jag  har bytt väska idag. Det blir min Mary Kay-väska . Får göra lite reklam...
Jag måste göra lite visitkort (fast på printpapper tänkte jag) som jag kan dela ut så folk vet att jag kan erbjuda dem hudvårdsartiklar o så. Nu känner jag ju lite fler människor men jag är ju faktiskt himla blyg. Tro det eller ej :)  Men det ska bli ändring på detta nu. Måste peppa mig själv!!

Mellans mobil går inte att laga på försäkringen och det känns onödigt att slänga 1500 på att laga den när vi kan ta ut en ny till jul. Nån som har nån gammal touch-mobil liggande som man kan använda i högstadiet?? Sambo föreslog att vi köper en enkel modell som hon kan ha fram till dess men inte i högstadiet när man precis är ny i klassen. Kanske är jag bara lite för curling?

Ojsan, måste hinna med att ta ut vovven innan jag går till jobbet. Hade glömt om jag inte hört honom "prata" i sömnen. Han är för go.

Kram på er Rött hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar