lördag 15 december 2012

Insnöad

Men oj vad snö det kom i natt. Började dagen med att skotta vid halv sju på morgonen. Lite osäker på hur mycket snö det egentligen kom i och med att det blåst en del också men det kom nog nästan två decimeter.

Lite trött efter gårdagens julfest på X&Y med jobbet. Det var så kul att se alla så uppklädda. Naturligtvis var det julmat som det bjöds på och det var premiär för mig måste jag ju erkänna. Efter mat o mingel var det prisutdelningar. Det var som en liten Oscarsutdelning med tacktal och allt. Roligt men jag stack när det var slut. När festandet skulle komma igång. Är rätt så glad för det eftersom jag ska jobba idag.

Gick precis förbi ytterdörren och allt jag skottat är nu täckt med snö igen. Ha ha, sambon kanske kan ta över skottningen resten av dagen. Snöar det så här är han nog sysselsatt resten av dagen :)

Nu har i alla fall Lillkillen vaknat och öppnat dagens lucka på Legokalendern. Kanske dags att äta lite frukost själv innan jag åker till jobbet.

Ha en skön dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar