lördag 15 december 2012

Lördagstradition

Här sitter jag o datoriserar medan killarna kollar på AFV. Visst har vi en tv till men man vill ju ändå vara med familjen. Dessutom har jag jobbat hela dagen så det är ju skönt att se vad som har hänt i världen. Jag får kolla på Så mycket bättre imon på Demand. Same as last week....

Tv på Demand är ju det bästa som finns. Man kan kolla på tv när man vill (såvida kanalerna ger access till programmen förstås) men det allra bästa är nog ändå att man kan pausa i realtid.
Telefonen ringer eller man måste springa på toa - inga problem. Bara att pausa. Det har vi gjort nästan varje dag nu när det är julkalendern. Innan alla har hunnit till tv'n kan det gå både en och två minuter. Nu behöver ingen missa något spännande ögonblick.

En annan sak som är samma som last week är morotsstavar med vitlöksdip. Mmmm
De andra njuter av sitt lördagsgodis men morötter och dip är min favorit. Tyvärr med Pepsi Max till men det finns ju gränser för hur nyttig man kan vara

Har jag sagt det förut?? Men imon blir det pepparkakshus. Köpte riktig pepparkaksdeg för jag tror det blir lättare än glutenfri. Fast det återstår ju att se förstås. Återkommer med bildbevis. Dessutom måste jag göra lussekatter imon med. Kan man göra halva degen med saffran och halva utan. Sambon gillar och det gör inte jag. Ja ja, ge och ta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar