lördag 11 augusti 2012

Solig dag idag

Idag sitter jag på kontoret och jobbat och utanför är det sol.
Ja ja. hoppas bara att den är kvar när jag slutar för dagen. Jag ska jobba sju dagar i sträck så det får gärna vara soligt varje dag, för då känns livet lite lättare.
 
Det blir inte alltid som man tänkt sig. Nån som känner igen sig?
Jag har inte lämnat in mobilen på lagning. Jag har inte varit i skogen och plockat svamp eller blåbär. Sen är det säkert en himla massa andra saker som jag inte heller gjort. T ex skulle jag ha målat garaget igår när jag var ledig men det var inte rätt väder. Så det fick Sambon göra idag istället :)
 
Nu är det klart och Mellan börjar nya skolan på onsdag samma dag som Stora börjar på gymnasiet. Spännande. Får hitta på något extra roligt till middag den dagen. Undrar vad man ska hitta på för nåt.
Jag måste också komma på något roligt att göra när syrran och hennes man kommer över på middag nästa vecka. Det får ju blir nåt LCHF förstås :) Får väl se om jag hittar nåt spännande recept på datorn.
 
Annars är det inte så mycket nytt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar