måndag 15 oktober 2012

Ny vecka

Äntligen måndag =)
 
Oj vad trött jag var igår. Inte hade vi gjort särskilt mycket men det fick mig fullständigt ur balans. Det var väl sömnen som gjorde att det blev som det blev, eller rättare sagt, bristen på sömn. Jag höll på att dö när jag insåg att vi skulle åka o handla mat kl fem på söndagskvällen. Men käre sambon lagade maten medan jag satt i sängen för mig själv och löste lite sudoku för mig själv i lugn och ro. Min insats var att ställa in en äpplepaj i ugnen som jag hämtat nere i frysen. Det var mummigt kan jag lova.
Sen dog jag i soffan och kommer inte ens ihåg vad jag såg på tv.
 
I morse när jag var uppe och smög för att ta bussen sa käre sambon att han kunde köra mig till jobbet. Toppen. Jag somnade inte om, men jag låg i sängen en stund till i alla fall.
I morgon när Lillkillen fyller år vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Sambon ville att han ska få en lite lekstund på morgonen men då kan han ju inte köra mig....
Men då får de ju hämta mig, annars missar jag ju både morgonen o kvällen. Jag ska i vilket fall inte gå på föräldrarmötet i morgon kväll. Ulle lovade att tala om några eventuella nyheter från mötet. TACK!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar