söndag 11 november 2012

Fars Dag

Idag var det inte bara Fars dag utan även Mors dag då Lillkillen sov till halv nio idag med :)
Jag hade ju tänkt att åka och handla igår men fredagens festligheter tog ut sin rätt och jag orkade helt enkelt. Med andra ord fíck det bli en sväng till Ica Maxi i morse istället.

Det blev lite nybakade ostfrallor, ost och kalkon, kaffe och den obligatoriska Merci-kartongen.
Stora som var på Ullared igår hade köpt "en knasig present till en knasig person" - En hjälm med plats för ölburkar för fotbolls och ishockeymatcher.

Nu har jag ju ändå träningskläderna på så jag kan ju lika gärna gå ner och använda cross trainern. Om man kollar på TV samtidigt som man tränar så går tiden lite fortare och man ger inte upp lika fort. Jag behöver bygga på mitt energiförråd inför veckan så det är bara att köra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar