tisdag 13 november 2012

Medvind

Idag fick jag fyra biobiljetter på jobbet för att jag haft mest merförsäljning de senaste två veckorna. Roligt. Sambon vill gå och se Skyfall. Har hört att den är bra så det kanske blir ett besök på bion till helgen.

I morgon ska jag ut på lunch med förra månadens coachgrupp. Vi nådde förra månadens försäljningsmål så det blev en långlunch som ska avnjutas i morgon. Underbart!!

Jag satt i helgen och försökte kolla på alla olika gym och deras scheman för att på så sätt välja bästa gymmet att gå på. Fast idag fick jag höra att det finns Sportlife här i Borås också. Så jag får göra lite research på deras hemsida också innan jag bestämmer mig. När jag bodde i Lerum och i Mölnlycke gick jag på Sportlife så det är ju i alla fall ett koncept jag känner till. Får se vad de har att erbjuda.

Fast ska man välja Knalleland eller City??? Knalleland är ju närmre jobbet men de verkar ha mer pass på City, fast det kanske är alldeles fullbokat... Nån som har nån insight??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar