onsdag 14 november 2012

Lunch på Oliven

Idag var jag på långlunch på Oliven.  Sju tjejer från jobbet som var med i coachinggruppen förra månaden. Vi firade att vi nådde förra månadens mål så det var ju kul att man fick ta del av det förstås. Maten var väldigt god, enkel men god. Souvlaki på kyckling med tsatsiki och underbara klyftpotatis kan ju aldrig vara fel. Måste man klaga så skulle det vara på storleken på dricksglasen. 25 cl känns lite litet tycker jag. Men förmodligen är det fel på mig för jag dricker nog rätt mycket när jag äter.

Så underbart skönt att sluta vid fyra varje dag den här veckan. Idag kunde jag hämta Lillkillen på dagis. Underbart. Kommer inte ihåg senast när jag hämtade på dagis.

Snabbt laga mat, äta och sedan bänka sig framför tv'n när Lilkillen tittar på Scooby Doo. Han älskar Scooby men vill inte titta själv, så här sitter jag med datorn i knät och kollar Facebook.
Här är dagens roligaste bild från Facebook:

 
 
Egentligen känner jag att jag borde göra något nyttigt, men jag har matkoma och jag orkar inte göra någonting alls. Det är dags för PMS-tröttheten. Inte ens Gerimax hjälper, eller nej, det är inte sant. Stor skillnad är det men ändå är jag trött och orkeslös. Inte lika nedstämd som vanligt i alla fall så det känns ju skönt. Och inte riktigt lika trött som vanligt heller. Heja Gerimax!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar