torsdag 15 november 2012

Ny friss

Idag var jag på Cleo Hår & Hud och klippte och slingade håret. Äntligen blondin igen :)
En sak måste jag bara påpeka. Marina som klippte mig var såååå duktig på att slinga.

Visst är det coolare att slinga med folie men det blir ju så mycket bättre med den gamla fula hättan. När vi var nästan klara kom jag på att jag inte ens hade känt en enda gång att hon drog upp håret i hättan. Jag är absolut inte ömhårad men ändå brukar man få lite tårar i ögonen ibland. Speciellt vid tinningarna. Men den här gången kände man inte ens att hon höll på. Jag kan varmt rekomendera Marinas varsamma händer om man är ömhårad.

Sen blev det lite shopping också. Tänk vad man kan hitta på när man går tidigare från jobbet. En tröja, scarf, lite foundation och ögonbrynspenna från Clinique. Och när jag skulle betala sa den käcka tjejen på Kicks. Eftersom du köper två produkter från Clinique får du en liten present. En ögoncreme, rouge, day creme, mascara, läppstift, face scrub och en liten necessair. Det var en väldigt trevlig överraskning måste jag säga. Har redan hunnit testa det mesta eftersom jag var helt osminkad när jag var hos frissan och jag kände att jag behövde lite hjälp att "komma in i" nya frisyren.

Nä, nu ska jag noppa ögonbrynen så att jag kan använda min nya fina ögonbrynspenna :)

Dags för lite tv och imorgon är det jag som ska byta däck på bilen (nej inte själv - är ni galna?) innan jobbet. Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar