fredag 16 november 2012

Lååååång dag idag

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska slå sju och helgen ska börja.
Det har varit en lång dag idag. I morse hängde jag på låset på Toveks bil för att byta till vinterdäck. Vilken service.
Jag älskar bra service och blir alltid lika glad när företag har fattat grejen med att ge bra service så att kunderna kommer tillbaka.
 
Nu hade jag redan ätit frukost men visst var det trevligt att bli bjuden medan jag väntade på däckbytet men jag nöjde mig med en kopp kaffe. Inte behövde jag köra in i verkstaden heller mellan smala portar medan reparatörerna såg på (alltid lika hemskt) utan de tog nyckeln och hämtade bilen på parkeringen och fixade allt medan jag drack mitt kaffe i lugn och ro. De passade på att se över bilens "appar" och uppdaterade allt som behövdes så det var ju bra förstås. Helt och hållet en bra upplevelse alltså.
 
Sen var det det här med att jobba på sent på fredag kväll. Kanske tycker jag lite synd om mig själv nu när de flesta har gått hem för att jag har ont i halsen och lite lite feber. Förmodligen blir jag sjuk så fort jag är ledig i morgon... Blä, vill inte vara sjuk alls :(
 
Äsch, bara fyrtio minuter kvar innan jag får åka hem. Skönt att ha bilen så kommer man hem snabbt och lätt i alla fall.
 
Sen blir det fredagsmyyyys :)
Ha en skön helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar