torsdag 22 november 2012

Snart frisk

Vilken prövning det har varit men nu håller jag på att bli frisk. Inte en dag för tidigt.
Fortfarande hjärnförkylning men det håller på att lätta. Snart kan jag nog tänka klart också

När man varit inlåst här hemma hela veckan så vill man bara ut och hitta på saker men det kanske inte är så jättesmart att göra för mycket. Jag hoppas att jag är frisk nog att följa med Lillkillen på kalas på 4H-gården på lördag. Det kommer att bli uppskattat det kan jag lova. Ja, själva kalaset inte att just jag kommer dit förstås :) Riktigt så självupptagen är jag inte, ha ha.

På söndag fyller min plastpappa år så vi får nog ta en tur till Stenkullen. Då måste jag ju vara frisk, det finns ju gränser menar jag.

Just nu vill jag bara börja julpynta och julstöka. Jag har ju redan satt fram min fina lilla julmusmamma. Hon sitter så fint i mitt köksfönster och väntar på resten av alla juldekorationerna. Lillkillen har redan börjat prata om att baka pepparkakor så det får vi göra nästa helg så vi är redo för första advent. Mellan och jag äter ju inte gluten så vi måste baka så det finns pepparkakor inför julsäsongen. Jag har satt Stora på att designa årets pepparkakshus. Hon sitter ju och CAD-designar hus i datorn på kvällarna så ett pepparkakshus blir väl bra omväxling.

Så kul att svärföräldrarna kommer ner till oss på julen. Det var ett tag sen vi var hemma på jul och nu när Lillkillen är lite större så känns det liksom lite juligare. Hoppas att vi får snö bara så att det blir riktigt juligt. JAG ÄLSKAR JUL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar