söndag 18 november 2012

ynk ynk

Var ju lite hostig igår men när jag vaknade idag var det verkligen synd om mig :)
Eller ja, kanske inte förstås, men jag har varit rätt så krasslig idag. Vid ett tillfälle hostade och satte mig upp samtidigt så jag sträckte en muskel i bröstkorgen. Ja ni förstår. Det är inte lätt att vara mig idag.

Snart kommer tjejerna hem tror jag. Kanske kan de göra middag för jag orkar faktiskt inte. Jag orkar inte ens komma på nåt bra att laga heller. Kanske pannakakor. Det brukar de gilla att både laga och äta tror jag. Måste verkligen få tummen ur och beställa matkassar så jag slipper komma på en massa maträtter. Får avsätta lite tid till det när jag har slutat tycka synd om mig.

Mer te, nä jag orkar inte det heller :)

1 kommentar:

  1. Stackare!!! Hoppas du kryar på dig snart. Kraaam

    SvaraRadera