måndag 30 juli 2012

Oj, vad tröttsamt att jobba

Sitter på bussen hem o funderar lite på vad som är värst, huvudvärk eller ryggont,
fast egentligen är det väl mest att man inte är van att sitta framför en datorskärm i åtta timmar.
Kul att träffa alla människor som man inte sett på ett tag var,det i vilket fall.

Får se om regnet håller sig borta så jag kan plocka av vinbären men jag undrar om jag orkar...

Kanske får jag drömma mig tillbaka till semestern med en bild på vovven som också hade en härlig semester.  Här njuter han av vinden i pälsen på en av många båtturer.


Uppdate efter att ha lagt Lillkillen;
Oj, orkade visst inte göra någonting annat än att plocka ur diskmaskinen. Och jag var nog inte så där pedagogisk och tålmodig som man ska vara när man nattar. När jag tröttnade bus allt bus (tog nog inte så lång tid om jag tänker efter) så blir jag arg på Lillkillen som tycker att jag är alldeles för bestämd och otrevlig för hans bästa. Han kastar sig i sängen med ett tjut.
- Du förstör allting, du har dödat mitt liv.

Fyra och ett halvt men hade kunnat var 14 och ett halvt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar