lördag 27 oktober 2012

En tidig morgon

Lillkillen kom över till vår säng i natt och han vaknade halv sju. När vi båda försökt somna om i nästan en halvtimme gav vi upp o satte på TV'n. Om jag inte får somna om med en gång så är det omöjligt. Jag är alldeles för morgonpigg för det.

Lillkillen hostade ingenting i natt så det kanske blir Knatteskutt i alla fall. Hoppas hostan försvinner, dumma hosta. Annars måste vi nog träffa läkaren igen. Dumma hosta och dumma kalla väder.

Har på mig träningskläderna så jag är på väg ner till gymmet. Tänkte kolla om man kan koppla datorn till TV'n så jag kan kolla på nåt medan jag "går" på cross trainern. Jag behöver all hjälp jag kan få.

Idag är det lördag och dags för lördagsgodis. För min del blir det nog morotsstavar med dip. Det är oemotståndligt gott men framför allt inte onyttigt. Heja mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar