tisdag 23 oktober 2012

Sjuka?

Jobbade på som vanligt idag men var kanske lite mer frusen än vanligt. Men allt eftersom tiden gick blev jag kall och varm om vartannat och dessutom fick jag en hemsk hemsk huvudvärk. Vid halv två gick jag hem, för jag tänkte att det skulle öka chansen att friskna till.

Precis när jag kommit hem och krupit ner i sängen ringde de från dagis o sa att Lillkillen var hängig och inte mådde bra. Åh vad jag önskade att jag haft en bil då. Ut i kylan med huvudvärk är ju inte jättekul men som tur var Lillkillen inte alltför besviken över att inte få åka bil hem så det gick rätt smärtfritt.

Nu sitter han i mitt knä på soffan och kollar på en Scooby Do-film. Dags att göra lite mat. Får bli spaghetti med köttfärssås.

Kom på att det är föräldrarmöte ikväll i kyrkan. Mellan ska ju konfirmera sig i år. Får se hur jag mår efter maten...

1 kommentar:

  1. Men herregud du kunde tagit min bil ju!!!! Jag tänkte inte liksom...grrr arg på mig själv

    Kram UlleRulle

    SvaraRadera