onsdag 24 oktober 2012

Sockerträsket

Hjääälp!

Jag sitter fast i sockerträcket och jag vet inte hur jag ta mig ur. Skulle vilja säga att det är ett sockermonster som bor där men det är nog snarare en sockerdjävul. Alla goda intentioner försvinner i ett ögonblick så fort jag tänkt tanken att det finns nåt sött hemma. Så snart jag tänkt tanken kretsar allt kring detta och när jag sen väl ger upp är kroppens enda mål att få en fix till.

Jag vet ju själv hur bra jag mår utan socker men hur tar jag mig från A till B??
Kan man checka in på detox?

Nu är huden ett rödflammigt skämt, jag mår pyton, för man blir ju verkligen bara deppig av att äta socker. Om det är samvetet eller om man bara mår skit vet jag inte, men roligt är det inte. Dessutom gör det ju absolut ingenting för självförtoendet förutom att det fullkomligt raserar det. Blä!!!

Jag måste den närmaste veckan
Komma bort från sockermonstret
Fortsätta med träning
Äta nyttig mat.

Detta är mitt mål och jag behöver er hjälp för att uppnå detta. Vågen säger att jag har 20 kilo att gå ner och det vore bra om jag kunde börja gå ner i vikt även om det går långsamt. Sen undrar jag om jag lider av PMS eller sockermonstret. Undrar om man kan göra en undersökning på detta.

Hjäälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar