måndag 29 oktober 2012

Ljusare tider

Jag är inte en stor beundrare av sommartider men det var faktiskt lite skönt när det var ljusare igen i morse när  jag  tog bussen till jobbet och det var ju trevligt för jag har ju fortfarande inte tagit fram några reflexer. Måste nog köpa ett par innan jag åker hem annars kommer jag aldrig att få nån reflex.
 
Nu har jag varit duktig hela helgen och tog ett glas vin i går kväll med två rutor choklad till söndagsdeckaren. Vi hade tänkt att basta men valde vin istället. Vi får basta idag istället.
 
Idag kommer tjejerna hem efter att ha varit borta hela helgen. Det är visserligen lugnt och skönt när man slipper alla bråk, men det är alltid lika kul när de kommer hem. Kanske kan de lära sig att prata utan att skrika på varandra. Kanske =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar