söndag 28 oktober 2012

Lugnets dag

Idag gör vi inte många knop. Det närmaste vi har kommit något produktivt har varit att värma upp gårdagens middagsrester till lunch idag. Jag kollade tv där uppe och sambon där nere medan Lillkillen har lekt med lego och klätt ut sig. Nu är det ändrade roller. Jag kollar repriser på datorn och Lillkillen kollar film där uppe. Sambon har tänt en brasa så det är bara mys som gäller för hela slanten. Det som oroar är att vi måste laga nån slags mat till middag för jag har inte några rester kvar.

Vägde in mig i morse, får börja tänka lite på beachen 2013. Enligt vågen har jag 20,2 kilo att gå ner, kroppen består av 51 % fett, 33% muskler och 20 nånting vatten. Benmassan var nästan 10%. Tja, jag antar att man får hoppas att fetthalten går ner och muskelmassan går upp, fast då måste man ju träna lite också. Jag kan sträcka mig till en promenad tror jag. Var ute med vovven i skogen i morse men det var ju inte direkt nåt som höjde pulsen förstås.

Nä, nu blir det repriser ett tag. Njut av söndagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar