torsdag 1 november 2012

En skön morgon

Visst kan det vara lite jobbigt med en liten lillkille som alltid kryper upp i sängen mitt i natten, men oj vad mysigt när man vaknar på morgonen av den underbaraste lilla ungen som slår armarna om en och vill starta dagen med lite gos. Lycka!

Idag jobbar jag hemma och då ska man hinna med att tvätta och städa och packa upp all mat som kom igår. Vi får mat på recept hemskickat varannan måndag för Mellan som inte tål gluten. Jag det gör ju inte jag heller men hon får mat på recept till dess hon fyller 16. Vi har inte brytt oss om det tidigare men eftersom vi var i kontakt med barnmedicin i våras så ordnade läkaren det. Funkar väldigt bra tycker jag. Man ringer upp när det börjar ta slut så skickar de en ny leverans.


Ja ja, verkligheten kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar