måndag 29 oktober 2012

PMS-monstret

PMS-monstret är o hälsar på och nu är jag på ett uruselt humör. Mest för att jag varit hur duktig som helst hela helgen så kommer man hem och vräker i sig precis allt som kommer ens väg. Det är ju för fasen inte riktigt klokt på någor sätt. Gick tidigare från jobbet men önskar att jag inte gjort det tror jag. Jag är ju inte riktigt klok nånstans.

Alltså, kan man hyra in nån som lever åt en, kan man skaffa en barnvakt till sig själv eller vad gör man? Just nu är jag bara iriterad och sjukt arg på mig själv. Blä!!!

Jag känner mig som ett stolpskott. Kan man inte bestämma nåt själv, måste man låta alla känslor bestämma för att det känns bra för stunden. Man kan väl vara lite rationell nångång också. Är det för mycket begärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar