lördag 3 november 2012

En intensiv period väntar

Vaknade halv sju i morse. Ingen sovmorgon här inte. Nu är det dags att gå till jobbet och jobba sju dagar i sträck.... Som en hägring längst bort på fredag kväll är vi bjudna på middag hos gulliga Ulle. Visst, jag kanske är lite för trött för att gå på middag även om det är hos grannen, men jag är förmodligen för trött för att laga mat så det innebär ju att jag lika gärna kan ha nåt trevligt att se fram emot.

Lillkillen sitter i soffan och kollar på  morgonTV. Han är lika morgonpigg som jag, fast oj vad trött han var i går kväll efter att ha haft kompisarna på besök. Trött men lycklig. Vilken lycka att det inte bara var en kompis utan två. Båda killarna är ju så kära i lilla Agnes men det funkar än så länge hur bra som helst. Lillkillen är ju övertygad att hon är lika kär i honom och det är förmodligen Ludde också. Lillkillen kallar henne för älskling när de leker märkte jag igår. Fast han sa lite förtroligt att ibland kallar han henne för sin fru. Är de inte hur gulliga som helst???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar