fredag 4 januari 2013

Åh vilken natt

Mysigt att sambon kom o hämta mig på jobbet i går kväll. Mysigt att handla på City Knalleland tillsammans. Mysigt att lägga sig tillsammans.
Inte mysigt att inte kunna somna någon av oss på grund av Detoxtabletterna???
Till slut gav sambon upp och slog på tv i vardagsrummet.

Själv låg jag och vred på mig i ett par timmar tills Lillkillen kom in. Han hade ju också sovit väldigt oroligt i början på kvällen och nu var det inte bättre. Han försökte ett tag men sen var smärtan i benen för stor. Försökte få honom att ta lite medicin för att minska smärtan och kunna sova men till slut fick jag skicka honom till sambon i vardagsrummet. Då var klockan fyra eller nåt.

Efter en timma kommer de tillbaka och lägger sig i stora sängen. Sambon somnar med en gång och det var ju skönt för honom, men vissa hm ljud gjorde mig galen efter att inte ha sovit en blund. Jag tog kudden och drog till soffan och sov som en stock fram till klockan nio. Tja i alla fall som en stock som tycker att det är fruktansvärt obehagligt i soffan och som vaknar och byter ställning stup i kvarten :)

Men vad kul att vakna och väga sig. -1,1 idag. Totalt -3,2 på tre dagar. Inte illa. Tror inte att jag ger upp min motionscykel i första taget.

Självklart blir det en massa vätska som man tappar så här i början men nu bör man börja bränna lite fett i alla fall. Eftersom jag hade mer än 50% fett i kroppen så finns det en del att ta av kan man säga.
Det kommer ju inte att gå som en dans förstås, men trägen vinner. Trägen vinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar