torsdag 3 januari 2013

Detox

Nu när jag kör viktnedgång och träning tänkte jag att det var lika bra att köra en detox för lever och njurar. Efter en detox borde lever och njurar fungera bättre och då kanske även fettförbränningen :)
Om inte annat kan kroppen behöva all hjälp den kan få efter hösten och framför allt julens galna matintag.

Idag visade vågen på -0,6 kg, inte illa även om det nu i början kanske mest är vatten, men jag är glad ändå. Så länge det går neråt är jag glad. Fortsätter med 20 minuter cykling och pilates idag. Måste träna upp mage och rygg för min hemska ryggvärks skull. Om en månad eller två blir det pass på gym. Älskar ju Body Pump men vill ha lite muskler innan jag går dit så jag inte skadar mig.
Fast jag börjar ju alltid i princip utan vikter så att jag bygger upp försiktigt. Man får nog göra det så man inte belastar för mycket.

Sen vill jag gå på boxercise också men jag vet inte hur man ska hinna allt. Mitt liv kommer att se ut som barnens skolschema tror jag. Men visst borde man hinna med träning två gånger i veckan??

Okej, nu börjar en ny dag. Nu får vi se hur mycket man kan gå ner idag :)
Kram på er!!

2 kommentarer:

  1. Vart ska du träna? Hoppas på Friskis! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Funderar på det faktiskt. Nu när jag kommer att ha bil så kan det nog bli riktigt bra. Dessutom har de yoga som jag älskar. Har varit på ett par pass där tidigare. När vi flyttade hit för två år sen.

      Radera