onsdag 2 januari 2013

Hej cykel!

Nu har jag cyklat i 20 minuter. Efter fyra minuter var jag på väg att ge upp men jag fortsatte faktistk. Kommer man bara halvvägs kan man ju räkna ner sedan, funkar bra för mig.

Jag och cykeln kommer att bli bra kompisar under den här våren :) Jag körde Pilates också men inte så länge för jag var tvungen att ta ut banankakorna ur ugnen. Jag har bakat tre banankakor som jag ska ta med till jobbet. Annicka frågade igår hur jag kunde satsa på viktnedgång och ändå baka, men jag tänker ju inte själv äta något av det jag bakar. Jag brukar ju faktiskt aldrig äta något av det som bakats på jobbet för att jag inte tål mjölet, men nu äter jag inte även om jag tål.
Jag har ätit tillräckligt med gott i mitt liv minsann.

2 kommentarer:

  1. Bravo!!! Bestämde själv att bära ner vår till vardagsrummet så att det blir av. Lättare att trampa på framför tvn. Ska ha den nere tills det är dax att börja löpträna ute igen. Magnus ska hjälpa mig ner med den i eftermiddag.

    Kakorna ser farligt goda ut! Mmmmm...

    Kram o hejja hejja

    SvaraRadera
  2. Bra idé!
    På lördag ska vi lägga till en timmes promenad varje dag också.
    Vi kommer att bli så "fit":a :)

    SvaraRadera