lördag 5 januari 2013

Mmm sköna sömn

Jag hade oroat mig i onödan. Jag gjorde lite sudoku när jag la mig och när jag lagt ifrån mig det så somnade jag på några minuter. Antingen var det en slump att vi båda låg sömnlösa igår efter detox-tabletterna eller så kanske man påverkades mer första dagen man tog dem. Men då kan vi ju fortsätta ta dem i alla fall. Vad bra!

Jag sov fram till kvart i nio i morse och det var väääldigt länge för att vara mig. Som vanligt vaknade jag först i familjen men jag var duktig och låg väldigt stilla i sängen. Efter bara en liten stund hör jag Lillkillen komma ut från sitt rum så jag behövde inte leka saltstod alltför länge för jag är verkligen inte bra på det :)

Invägning i morse och "bara" ner 0,2 kg men det är ju klart att nu när man förlorat lite av överflödsvattnet så går det långsammare förstås. Det är nu det börjar och det är nu det gäller att fortsätta att vara positiv och fortsätta att kämpa.

Nu väntar vi bara på att resten av familjen ska vakna så att vi kan umgås och gå på promenad. Inga som helst planer för helgen annat än att Lillkillen vill leka med sin kompis Ludvig. Kanske får ringa Ulle... Hm, måste ge tillbaka hennes bestick jag lånade på jullunchen ju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar