onsdag 2 januari 2013

Rivstart

Jag o sambon kör rivstart här hemma efter julens alla läckerheter. Funkar bra. Gick ner ett och ett halvt kilo på första dagen ha ha, men det säger förstås inte så mycket. Jag vet att man inte ska väga sig varje dag men det taggar verkligen mig så då gör jag det.

Så idag måste jag hinna med träning 40 minuter innan jag åker till jobbet. Och lite tvärtemot så ska jag baka banankaka och ta med till jobbet. Efter nyår så var det en massa dåliga bananer på jobbet. Jag tog hem dem idag o passar på att baka till kollegorna. Käck idé va? Att göda mina kollegor medan jag själv går ner i vikt :)
Tänkte dessutom ta med allt överblivet julgodis, glömde det igår men det åker med idag. Inget hemskt julgodis ska få finnas kvar i huset.

Jag ska köra Pilates 20 min och cykling/cross trainer 20 min. Jag börjar med cross trainern och ser hur långt jag orkar på den och gör resten på cykeln. Måste få upp konditionen!!!

2 kommentarer:

  1. Ja nu är det nytt år!!!! Då tutar o kör vi mot en smalare sommar. Kram

    SvaraRadera